ADATBANK FÓRUM ÁLLÁS FLÖRT SZÓTÁR LOKÁLOK BLOGOK SZÍNHÁZ ZENE CÉGEK
ro hu

Pályázatok
 

Google Grants - AsWOrds pentru organizatii
Pályáztató:  Google
Határidő:  continua
Feltöltve:  2014. február 25., 07:21:30
Szakmai terület:  Civilszféra (37)
Ország:  Románia
Forrás:  www.google.ro/grants/

Ce este Google Ad Grants?

Google Ad Grants este ramura non-profit a programului AdWords, instrumentul Google de publicitate online. Google Ad Grants le oferă organizațiilor non-profit posibilitatea de a-și promova misiunile și inițiativele pe Google.ro, acordându-le un credit lunar de 10.000 USD pentru publicitate în programul AdWords™.

Dați clic pe videoclipul nostru pentru a afla mai multe.

Este eligibilă organizația dvs. non-profit pentru Google Ad Grants?

  1. Pentru a fi eligibile pentru programul Google Ad Grants, organizațiile trebuie:
    • Să dețină un statut actual și valid de instituție caritabilă, în conformitate cu regulile din țara dvs.; consultați, mai jos, definiția statutului de instituție caritabilă din țara dvs.
    • Să cunoască și să accepte certificările prevăzute în solicitare cu privire la nediscriminare și la primirea și utilizarea donațiilor.
    • Să dețină un site funcțional, cu un volum considerabil de conținut.
  2. Rețineți că următoarele organizații nu sunt eligibile pentru Google Ad Grants:
    • Entitățile și organizațiile guvernamentale.
    • Spitalele și grupurile medicale.
    • Scolile, centrele pentru îngrijirea copiilor, instituțiile academice și universitățile (ramurile filantropice ale organizațiilor de învățământ sunt eligibile). Pentru a afla mai multe despre programele Google dedicate instituțiilor de învățământ, accesați Google pentru Educație.

Definiția statutului de instituție caritabilă în România

Pentru a fi luate in considerare pentru acest program, organizatiile trebuie sa fie constituite ca persoane juridice fara scop patrimonial, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, si sa aiba scop caritabil.

Pentru a rămâne eligibil în programul Google Ad Grants:

  • Anunțul dvs. trebuie să trimită a O SINGURĂ adresă URL a unui site ce aparține unei organizații non-profit, adresă care trebuie să fi fost aprobată în solicitare.
  • Trebuie să gestionați în mod activ contul AdWords, conectându-vă la acesta lunar. Dacă nu vă conectați la cont timp de 30 de zile, contul dvs. poate fi întrerupt fără înștiințare.
  • Anunțurile dvs. trebuie să reflecte misiunea organizației non-profit aprobate, iar cuvintele cheie trebuie să fie relevante pentru programele și serviciile organizației non-profit.
  • Publicitatea exclusiv comercială nu este permisă în acest program. Dacă intenționați să promovați produse sau servicii, toate veniturile obținute din vânzarea acestora trebuie să fie utilizate pentru susținerea programului.
  • Anunțurile dvs. Google nu pot trimite la pagini care au ca scop principal să trimită la alte site-uri.
  • Anunțurile care oferă produse financiare (cum ar fi ipoteci sau carduri de credit) sau cele care solicită donații sub forma unor autovehicule, ambarcațiuni sau proprietăți și cuvintele cheie asociate acestora nu sunt permise.
  • Site-ul nu poate afișa anunțuri Google AdSense sau linkuri publicitare ale afiliaților.

Donatarii care nu respectă aceste reguli pot fi eliminați din program. Google își rezervă dreptul de a aproba sau a respinge solicitarea sau participarea unei organizații oricând și din orice motiv, precum și de a suplimenta sau modifica oricând regulile de eligibilitate. Google selectează solicitările la propria alegere, acestea nefiind supuse unei examinări externe.

Detalii despre programul Google Ad Grants

Donatarii din cadrul programului Google Ad Grants beneficiază de publicitate AdWotrds gratuită pe Google.ro. Donatarii își creează și își gestionează propriile conturi AdWords, asemenea agenților de publicitate plătitori, dar participarea lor se supune următoarelor restricții:

  • Un buget zilnic stabilit la 329 USD, ceea ce înseamnă aproximativ 10.000 USD pe lună.
  • O limită maximă a sumei cost-pe-clic (CPC) de 2 USD.
  • Posibilitatea de a difuza numai campanii direcționate în funcție de cuvinte cheie.
  • Posibilitatea de a difuza anunțuri numai pe Google.ro.
  • Posibilitatea de a difuza numai anunțuri text.

Țările în care este disponibil programul

În prezent, Google Ad Grants este disponibil pentru organizațiile din următoarele țări.

Donatarii au dreptul de a promova în contul lor AdWords numai anunțuri și cuvinte cheie referitoare la misiunea acestora:

Acceptabil

Anunț:
Cumpărați si luptați împotriva cancerului
Aici găsiți
Cadouri unice pentru o cauză importantă.
www.instituțiecaritabilă.ro

Cuvinte cheie:
Cumpărați pentru cancer
Cumpărați pentru cancer la sân
Magazin cancer
Marfă cancer

Neacceptabil

Anunț:
Cumpărați cadouri online
Haine, cărți, muzică & altele
Economisiți timp și bani acum!
www.instituțiecaritabilă.ro

Cuvinte cheie:
Cumpărați haine
Magazin haine online
Magazin încălțăminte online
Cumpărare muzică mp3

Solicitare pentru Google Ad Grants

Pentru a fi luate in considerare pentru acest program, organizatiile trebuie sa fie constituite ca persoane juridice fara scop patrimonial, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, si sa aiba scop caritabil.

Pașii pentru solicitare:

  1. Creați un cont AdWords Google Ad Grants, urmând instrucțiunile din Ghidul de creare a contului:
    • Asigurați-vă că selectați USD ca monedă, indiferent de țară
    • NU trimiteți informații privind cardul de credit.
    • Campania trebuie să vizeze exclusiv SINGURUL site non-profit menționat în această solicitare și trebuie să conțină anunțuri și cuvinte cheie bazate pe obiectivele propuse (nu comerciale).
  2. Scrieți un eseu despre cum intenționează organizația dvs. să utilizeze AdWords în scopuri sociale.
  3. Trimiteți o dovadă a statutului de organizație caritabilă, precum și Codul de client AdWords, în formularul de solicitare de mai jos.

Completez formularul de aplicatie!

PONT hírek


Strukturális alapok

tovább...

PONT Szakértok

Think Outside The Box

Romániában lehet Európa legnagyobb természetvédelmi területe
Elkezdték az állami erdőkben a csemeteültetéseket Hargita megyében
Az Ikea és a Harvard legalább olyan nagy hazai erdőmutyiban érintett, mint a Schweighofer
Ennél lila kenyeret? Ilyet egész biztosan!
Kevesebb húst kellene fogyasztani, milliók menekülnének meg

Hírek